..


DONKEN

Ska åka till donken snart med Leso Mando och Yasse ;) Men sen ska jag till daniel så det här blir sista inlägget för idag tror jag. Men jag skriver imorn när jag kommer hem, bye!

VECKANS SCHEMA

Tänkte gå i Cornelias fotspår fast åt andra hållet ;)


Hade ingenting att göra nu på morgonen så jag gjorde en header, blev väl sådär. Men nu sitter jag iallafall och väntar på att Amanda ska komma så att jag kan gå och dusha och sen vet jag inte vad som händer, ikväll ska jag nog träffa Daniel :D Men jag har inte så mycke att skriva om men jag ska lägga upp en outfit sen, vad tycker ni om den nya designen förresten? Men aja hejdå!

Hade ingenting att göra nu på morgonen så jag gjorde en header, blev väl sådär. Men nu sitter jag iallafall och väntar på att Amanda ska komma så att jag kan gå och dusha och sen vet jag inte vad som händer, ikväll ska jag nog träffa Daniel :D Men jag har inte så mycke att skriva om men jag ska lägga upp en outfit sen, vad tycker ni om den nya designen förresten? Men aja hejdå!

NU

Ska jag kolla på Jackass 3 skriver sen när den är slut hejdå så länge ;)


SVAR

BILDER FRÅN KVÄLLEN
Postat av: Ellen

lite busringning också ellä? ;)

Svar: Haha nej Ivan frågade också men vi busringde ingen :p


;)

Gandalf 1 & 2


MY DAY

Hellu!
Kom hem för kanske 10 min sen och det är iskallt ute! Men iallafall så gick jag ner till pizzerian och åt med Leso och Mandi och jag åt mini grillbiff :D Men sen när vi ahde ätit mötte vi Khalid, Oskar, Rickardo, Filip, Anton, Eros, Ivan och Zacke (tror inte jag har glömt nån) så vi gick till sporthallen och kollade på drive-in fotboll sen gick vi till kallhälls badet och gick på isen. Jag och Amanda skulel gå ut till dom andra som va lite längre bort och tror ni inte att det spricker där vi går :O så båda sprang tillbaka och jag ska aldrig mer gå ut på isen! Men blablabla sen hamnade vi på donken och nu är jag hemma ;) Men jag ska lägga upp några bilder det blev inte många för de va så kallt, Bye!

BYE!

Jag coh Mando ska möta Leso om 10 min så det här blir sista inlägegt för nu, men ag tar med min kamera så blogagr jag när jag är hemma. Bye ;)

NÄR MAN HAR TRÅKIGT


Gå in på kontaktlistan. Håll in knappen och stanna efter en stund! Fuska inte!

DETTA HÄNDER DIG UNDER EN FEST:
Du går dit med: Mohammed
Du är där med:  Pappa
Du dansar med: Seydo
Du kramas med: Zacke
Du hånglar med: Pontus
Du går hem med: Michaela
Du somnar med: Hugo Rosas
Du vaknar med: Geert
Du har sex med: Emma


OOOOH

Inga kommentarer för rubriken..
Snart kommer amanda hit och sen ska vi kanske ut och äta någonstans :) Jag vakande runt 10 imorse så jag gick nästan direkt till datan och började skriva en uppsats, på en lörda! Men vad gör man inte för betygen ;) Men nu msåte jag springa ner och öpnna till Mado skriver seeen! Och ett grattis till mig som lyckades lägga ut en outfit efter 1 år! Adios

OUTFIT

Tröja - Cubus

Svart Linne - GinaT

Tights - GinaT


DÖÖR FORTFARANDE!

Sååå sööt!


SKOR FRÅN NELLY.COM

Joanna SEK 499, Sugarfree Shoes - NELLY.COMExclusive Stina SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Kristel SEK 599, Friis & Company - NELLY.COMCaitlyn Rare SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COM

Tryck på skorna för att komma till sidan

 


..

Jag skriver mer imron för nu msåte jag soooova! Känenr att jag kommer somna vid datan ;) Gooodnatt!

BILDER FRÅN KVÄLLEN



Jag glömde min kamera hemma -.- Så det kommer mer bilder om Conih lägger ut.
Men dagen var skön, vi började med att äta skit god mat ;) Sen satt vi och pratade hela kvällen och sen blev det Big Brother, kollar inte på det egentligen men men. Jag hade skit roligt iallafall!

FÖRE OCH EFTER


Före                                                          och efter, ignorera mig på bilden!


Sexy mamas!

..

Det kommer bli ganska dålig uppdatering idag också.. Ska iväg till MIriam som har fyllt år, så jag skriver när jag komemr hem jag ska ta med mig kameran också så jag lägger upp bilder ;)
Dagen gick ganska snabbt och nu är de lov! Gjorde ett engelskaprov för en timme sen också och det kändes som attd e gick bra. Men jag ska snart hem till Amanda så ska hon färga mitt hår, hörs senare!

UPPSATSER, KUL! -.-

Jag har uppsatser healtiden! Det är nästan värre än prov, eller det är det..
Kunde inte lägga in outfit imorse för det tog lite längre tid än vad jag trodde det skulle göra att sminka mig :p Och just nu är jag skit trött för jag har suttit och skrivit en uppsats som ska vara 3 artiklar om andra världskriget..
Jag ska se om jag hinner skriva imorn på morgonen för jag börjar 08.20 men annars skriver jag när jag komemr hem, Bye!

TRÖTTER VID DATAN

Är så jävla trött jag skulle kunna somna här framför datan..
Jag börjar 08.35 så jag ska gå om typ en halvtimme eller nåt sånt, sen har vi so och då blir det att skriva uppsats. Men nu ska jag fixa mig och sen kommer min outfit ;)

2009

Det började såhär:

Och gick till dethär:


Det är ju för fint!

SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN

Postat av: Anonym

Tycker du Ivan är cool?
om du svarar ja, Hur Cool?
Gillar du Kebab?

Svar:

1. Jaa!

2. Föör cool ;)

3. Yees klart jag gör

Postat av: Nadja
favoritfärg?
favoritlåt?
Närmaste vänner?
Utomlands vart?

Svar:
1. Militärgrönt
2. Just nu, Animal med Neon Trees
3.  Min absolut närmsta vän är Therese
4. Spanien helt klart! ;)

Postat av: Tjah Tjah

Vad heter du?
Hur gammal är du?
Vilken klass går du i?
Vem är absolust skönast i din klass?
Tycker du om bolibompa drakar?
Vad tyckte du om att "Ben" blev brutalt mördad efter att han redan hade blivit mördad?
Tycker du om snö?
Vad tycker du om Channing tatum?
Vilken är din favorit film?
Tycker du om Kemi?
Hur många artiklar har du skrivit klart just nu?
Har du någon gång fuskat på ett prov?
Tycker du om matteprov?
Hm, vad tycker du om skor?
Vad tycker du om pennor?
Har du en tärning? Röd? med vita prickar?
Tycker du om att sitta på en övervåning vid ett fönster och skicka sjuka sms när man får en låg siffra?
Vad tycker du om siffror?

Tja Tja tjah!

Svar:

1. Jag heter Emelie :p

2. 16 år

3. 9a, bäästa klassen

4. Jag? :)

5. Klart jag gör, vi har fortfarande ett uppdrag!

6. Tragiskt.. Jag fick ju se på cokså :O

7. Neeej!

8. Snyyyyygg!

9. Inegn aning gillar nästan allt

10. Nope!

11. 1½ :'(

12. Nej aldrig!

13. Ja det bästa jag vet -.-

14. Det bästa som finns, efter kläder dåra

15. Om inte det skulle finnas skulle man inte behöva skriva prov, vilket för mig är väldigt braa

16. Nej men jag hade..

17. Neeeej! speciellt inte när man förlorar helatiden

18. Jag tyckte om det tills jag insåg hur många frågor du ställde

 

Postat av: Thereseeeee

Visst är jag sneeel hest!!
Favorit outfit?
Favorit fest du varit på?
Är du bra på att laga mat? (nejdeärduinte)
Drömyrke?

Svar:

1. Absolut! ;)

2. Ingen aning.

3. Jag vet inte faktiskt :p

4. Joo jag äger, men din födelsedags middag va inte så lyckad ;)

5. Stylist helt klart!!


PICTURES FROM TODAY

Och såhär god var min bulle! :D


DÅLIG UPPDATERING I KNOW

Hellu!
Jag har ju som sagt varit hemma idag men jag vaknade vid halv 9, sen gick ja och dushade och direkt efter det somnade jag igen.. Så vid halv 12 ringde Leso så jag mötte henne, pau, Nicole och Gianella inne i stan. Dom satt vid donken i kungsträdgården men jag trodde att dom va inne i Gallerian så när jag gick in dit så stod det en kille med en ölburk på huvet, en radio vid örat och en cigg i munnen och dansade? Haha man vill ju garva men inte när man går helt ensam :p
Men sen när jag hade mött dom så gick vi runt i lite affärer och kollade, hittade 2 tröjor btw. Sen gick vi och fikade, jag tror att vi va inne i stan i nästan 4-5 tim :O Jag har inte så mycket mer att skriva nu men jag skriver senare, bye!

GODNATT

Nu orkar jag inte vara uppe längre även fast att jag ska vara hemma imorn :p
Men jag ska antagligen möta Leso och dom i stan efter att dom har åkt skridskor så ska vi gå och äta elelr ifka någonstans, men jag ska stänga av datan nu och sova, låter de inte skönt att lägga sig i sängen och bara sova! ;D
Aja men godnatt!

LADY GAGA - Born This Way (Cover)

Sööt! Och gryym på att sjunga


LOVE IT

Kollade precis klart på filmen och den va skiit bra! Rekomenderar den.
Jag ska inte gå till skolan imorn egentligen för vi skulel göra nåt val för vad vi ville göra t.ex skridskor eller skidor och mer. Men jag gjorde aldrig nåt val så jag ska nog vara hemma om jag inte försöker komma med Leso och dom till stan och åka skridskor i kungsträdgården, får väl se.
Men nu orkar jag iunte skriva mer men får se hur de blir imorn. Ciao!

LOVE IT

Kollade precis klart på filmen och den va skiit bra! Rekomenderar den.
Jag ska inte gå till skolan imorn egentligen för vi skulel göra nåt val för vad vi ville göra t.ex skridskor eller skidor och mer. Men jag gjorde aldrig nåt val så jag ska nog vara hemma om jag inte försöker komma med Leso och dom till stan och åka skridskor i kungsträdgården, får väl se.
Men nu orkar jag iunte skriva mer men får se hur de blir imorn. Ciao!

THE SWITCH

Nu ahr jag bestämmt mig för vad jags ka kolla på, och det blir The Switch. Har hört att den är bra så de får jag väl se nu. Skriver sen när den är slut. bye!


NOTHING TO DO

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? Yeees
2. Har du blandat mediciner med alkohol? Nej!
3. Vilken färg har din mobil? Svart
4. Gillar du att läsa? Nej, elelr ibland om man inte har nåt att göra
5. Har du något husdjur? Ja min katter
6. Äger du ett par rosa string? aaa
7. Har du någon hemlig dröm? hahah jaa
8. Isåfall, vad? men då är den ju inte hemlig längre :O
9. Favorit godis? Laktrisnappar, surisar och chokland med grejs i så den smakar som chockladbollar
10. Är du kär? Si ;)
11. Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar!
12. Framför eller bakom kameran? Framför haha

13. Tycker du om kanelbullar? Jaa, men vanilj vinner nog där
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? Yeas
15. När fyller du år? 1 November
16. Vilken färg är det på dina väggar? Gråaktigt
17. Spelar du något dataspel? Facebook
18. Isåfall, vilket/vilka? RedCap och Robotunicorn hahah
19. Hur gammal är du? 16 :)
20. Favoritfärg? militärgrönt, svart och vitt (tråkiga färger menmen)
21. Går du i någon sport? Neej inte sen 2 år
22. Vilken färg har du på dina sockar just nu? Svart
23. Vad sa du senast? Jag har glömt mina nycklar hemma

24. Favoritmat? Jag älskar typ all mat men jag säger paaaj ;D
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? Vet inte vad den heter men hon har gjort Twilight iallafall
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? De beror på men typ från 500-1000 men jag köper inte nytt helatiden.
27. Har du en egen digitalkamera? Yees
28. Vad ser du utanför ditt fönster? Dahl och massa hus
29. Vad har du på dina väggar? Tavlor & speglar
30. Har du många bilder på din data? Ingen aning men skiiiit mycket iallafall
31. Vem ringde dig senast? Mamma
32. Vad står det i ditt 48:onde sms? "Älskar dig också :*<33"
33. Och vem är det ifrån? Daniel ;)
34. Har du körkort? Neeej.
35. Vad åt du senast? En klubba (och nej)
36. Gillar du skolan? De är väl sådär
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Diamond Girl - Ryan Leslie
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? Mitt korshalsband som jag fick av min mamma
39.Om jag säger va, så säger du...? Inte jag bäst :)
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? Facebook
41. Längtar du till något? Siiii

42. Om ja, till vadå? Imorgon och helgen
43. Vem pratade du senast med på msn? Är knappt inne men Lesos´s syrra när jag skulle fixa bloggen
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? Skärmen
45. Gillar du att bada? ohyes
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? Inte så att jag svimmar för att jag älskar den -.- men vissa är väl ok
47. Har du någon dricka nära dig just nu? Fanta exotic :D
58. Vad ska du göra idag? Nada kom nyss hem
59.Hur svarar du i hemtelefonen? Har ingen
60.Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå
61.Ringer du mycket? Sådär sms:ar mest
62.Från mobil? Sii
63.Vem ringde du senast? Min mamma
64. Timmar sömn inatt? 6..
65.Sover du ensam? För det mesta
66.Vad ser du fram emot? Att kunna slänga vinterjackan och gå i shorts..
67.Vad vill du ha just nu? Chips
67Vem hånar du? Ingen
68.Vem saknar du mest? Syskonen
69.Vem vill du helst slippa? Vintern!
70.Vem stör du dig på? hmmmmmm....
71.Vem vill du sova bredvid inatt? Daniel :(
72.Vilken buss åker du oftast? 547 548
73.Vilken årstid är det nu? Vinter..
74.Har du varit kär? förut? Nej men nu
75.Är du kär nu? Jaaaa den frågan är väl redan ställd? :O
76.Är du en bra partner? Så som jag ser de iallafall
77.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jaaa
78.Vad åt du senast? Omg igen! Samma frågor typ 4 gånger och en klubba fortfarande
79.Är du polare med grannarna? Inte på min våning men annars ja några

80.Var är dina syskon just nu? Hemma antar jag
81.Vilken tid gick du upp imorse? halv 9
82.Vad gjorde du kl 2 inatt? Tv kunde inte somna..
83.Vad är det första du gör på morgonen? Tvättar ansiktet
84.Vad ska du göra efter det här? Ingen aning, film tror jag
85. Gillar du sånna här test? Sådär men inte det här för de va samam frågor


JOFAMA KENZA COLLECTION



Collection

DET SKA VÄL STÅ NÅT HÄR OCKSÅ..

Jag kom hem vid 12 då jag kollade på Ghost Whisperer med min mamma och åt kebabtallrik ;)
Sen skulle jag egentligen ner till gården igen men jag somnade framför tv:n så de va ju lyckat, så pratade jag med Therese också och jag kommer inte ihåg vad jag sa eller nåt, men hon hade tydligen sagt nåt till mig och jag hade svarat i mitt huve elelr vad man ska säga att jag svarade i drömmen haha. Men jaja jag ska äta nu och kolla på mer Ghost Whisperer (min drog) och sen blir det att möta Leso Adios!

DATASALEN

Hellu. Sitter i datasalen nu och ska skriva 3 olika "tidnings reportage" om andra världskriget..
Vaknade en halvtimme innan jag började imorse så hann inte riktigt skriva, men jag slutar om 2 tim så jag kan kanske lägga upp outfit då. Men nu måste jag skriva uppsatsen, Bye!

OKEJ DEN VA BRA

Mean Girls 2 va bättre än vad jag trodde den skulle vara haha :p
Nu ska jag gå och lägga mig och försöka komma upp imorn -.- Hur som helst, jag ska försöka få bort min mamma från datan imorn bitti så jag kan lägga upp outfit eller bara skriva ett inlägg. Juste vi har halvdag också så jag har skola från 09.05 - 12.00 eller halv egentligen för min lektion slutar tidigare än 12, så efter det ska jag möta upp min mamma så ska vi gå och äta lunch. Men får väl se om jag skrivet ett inlägg på morgonen, Hejdåå!

MEAN GIRLS 2

Bara för att jag skrev om filmen förut om att jag tyckte att det bara skulel finnas en av såna här filmer så måste jag kolla på den :p Den verkar inte så jätte bra men jag skriver sen om jag tycker att den är bra eller inte, Ciao!


NOTHING TO DO

Kan väl säga att jag mår piss just nu men jag ska inte at upp det här..
Sen jag skrev förra inlägget har jag ätit, kollat på Ghost Whsiperer med min mamma ;), träffat syskonen och dom en kort stund och mött upp Leso för en liten runda med prat. Så det har inte hänt något speciellt, nu hade jag tänkt att kolla på en film får väl se vad det blir men orkar inte skriva mer nu.


Jag och Michaela när vi åt lunch på donken, och Emelie bakom kameran ;)

SKRIDSKOR IN MY A**

Allå!
Kunde inte skriva imorse för min madre satt vid datan, men nu så ;)
Va i skolan idag (såklart) Så de va väl sådär gansa segt, alltså som dom andra dagarna. Vi åkte skridskor på idrotten idag och jag+skridskor=bambi på hal is..
Men sen satt jag på gården och gjorde ingenting, nu sitter jag och väntar på att min pappa ska komma hit så att jag kan träffa dom och syskonen en snabbis.
Men jag ska inte skriva mer, men lägger ut vackra bilder från dagen. Ciao!



SISTA INLÄGGET

Har kollat klart på filmen nu och den va skit bra!
Först va den sorglig och sne blev den rolig och ja :p Ska gå och lägga mig nu och imorn är det skola och förhoppningsvis hinner jag träffa min padre och dom innan dom åker hem så de blir ruuligt, men nu säger jag godnatt. Bye!

LIFE AS WE KNOW IT

Ska kolla på film nu.

 

 


HOPPAS!

Har precis kollat på solsidan och Ove är så jävla skön! Men stöörande.
Jag har inte så mycket att skiva om jag ska vara helt ärlig, men min pappa är här i kallhäll med småsyskonen så jag ska träffa alla imorn :D Lääängtar!
men nu har jag inget mer att skriva förutom att kolla på 2:54 och framåt haha så fuul! Bye!

 


SVARAR PÅ ONSDAG


MEEN

Så missar man solsidan också.. Får väl vänta tills den har slutat och kolla på play.
Nu har jag iallafall fixat Bella´s blogg så checka vetja! Har inte ätit nåt än så nu ska jag laga nåt till mig själv, hatar att laga mat bara till mig de är mycke roligare att laga till fler.. Men jaja har inget mer att skriva så Ciao!

IM BACK

Hellu!
Blev en liten promenad iallafall men vi gick aldrig ut på isen.. Jag har lite fobi för att gå ut på isen när ingen är där så vi vände om och gick hem istället :p Fast vi va ändå ute och gick i nästan 1½ timme så de va nice.
Har inte så mycket mer att skriva men tog några suddiga bilder som jag lägegr ut iallafall, och nu ska jag fixa Lesos syrras blogg. Bye!


UT OCH GÅ

Ska möta upp Leso om en stund så ska vi gå ut och gå, finns inget annat att göra i detta "vackra" väder.
Vi ska nog gå till isen och gå över där, kommer ta bilder så när jag kommer hem lägger jag upp dom här men nu ska jag ta på mig skorna bye!

VICTORIA´S SECRET





IT´S KIND OF A FUNNY STORY

Kollade precis på den här filmen och den va väl sådär, de fanns några roliga scener men när Zach Galifianakis är med förväntar man sig många roliga scener. Skulle väl halvt rekomendera den.


SERIÖST

Det här en sån film som de bara ska finnas en av men nej dom ska ju alltid göra en till -.-

OM NI VILL HA GRYMT SNYGGA SMYCKEN..

..så gå in på JFR
Älskar deras örhängen ringar och ja allt i stort sätt, jag är helt beroende av smycken med fjädrar på och det finns massa här! Så checka in ;)
Klicka på bilden för att komma till smycket


SOME THINGS YOU GOTTA KNOW

är du singel? Nej


haft något seriöst förhållande förut? - Nej, eller inte innan det här


haft sex? - ..


varit gravid? - nää


tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja


kärlek eller sex? - kärlek


har du varit riktigt kär i någon? - Nuu!


finns det någon för dig just nu? - Jaa


när hade du sex senast? - men -.-


 


tio frågor om dig själv



fullständiga namn? -Emelie Maria Aino Vesterberg Olcina


när fyller du år? - 1 november


några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Örhängen ögonbrynet & Naveln


vad har du på dig just nu? - Mjukis och tröja


vilken årstid är bäst? - Sommar!


hur ser den perfekta morgonen ut för dig?- När man inte måste gå till skolan


vad tycker du mest om hos dig själv? - Ingen aning


vad är du bra på? - Höjdhopp, klarar 6 cm! Coolt va


vem älskar du mest på denna jord? - Da family


sover du hellre själv än tillsammans med någon? - ooooh! If you only knew




10 frågor om din familj



vem står dig närmast? - Mamma


har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Halvt


vem är farligast i din familj? -  Jag ;)


vem är roligast- Madre!


har ni något husdjur? - Katter (skrutt och mu)


vem har du mest gemensamt med? - mamma


vem står för underhållningen? Gordon och Leia (småsyskon)


vem sover du oftast med? - Mig själv


roligaste kvällen med familjemedlem? - filmkvällar med mamma


10 frågor om idag

vad har du gjort- Ätit glass


har du varit glad idag? - Ja och Nej


har du varit ledsen idag? - Halvt


har du gjort något bra idag? - Jaa!


vad ska du göra nu? - Vänta på bättre tider


har du gjort något dåligt idag? - Nej dagen har inte börjat än


vad har du ätit idag? - Glass


har du duschat idag? - Nope


är du trött nu? -Nää


vad händer imorgon? - Skola, läääängtar! -.-


..


HERE WE GO AGAIN

Allå!
Sitter här och segar framför datan och mitt huvud håller på att sprängas.. Igår åkte jag ju som sagt till donken med Amanda Leso och Gianella, sen efter det gick vi hem fixade oss och sen iväg till Ayda. De va inte så många där men jag hade ruuligt iallafall, vi satt och lyssnade på låtar där dom hade lyrics så skulle alla sjunga med haha.
Men jag kom väl hem vid kvart i 1 tror jag, så jag somnade runt 2 och jag är vaken nu -.-
Ikväll kommer iallafall Daniel över ( :D ) blir myys, men nu måste jag tvätta min navelpiercing eftersom att jag kom åt det så hårt igår så jag började blöda -.- Ciao!

BILDER FRÅN KVÄLLEN

 

 


TEENAGE CRIME

Mitt huvud komemr sprängas när som helst..
Skulle till Kista med Leso och Amanda men orkade verkligen inte åka så nu blir det donken istället, så det blir jag amanda Leso och Gianella. Jag ska lägga upp dagens outfit men ska bara sminka mig först så jag ska sluta skriva nu för annars blir de stress. Bye!

GINATRICOT & H&M

 


TO DO

Dusha

Städa rummet
(not gonna happen)

Föna och platta håret

Fixa mig/välja kläder

Lägga ut outfit och blogga

Äta

ANIMAL

Allå!
Vaknade för en timme sen kanske så har jag degat i sängen och kollat på teen mom, jag har inte så mycke att skriva om egentligen eftersom att jag berätta allt igår. Ikväll elelr idag har jag ingen aning om vad man ska göra, min mamma ringde mig nyss och sa att de va -21 kuul! Verkligen.. Har inte mycket att skriva men kommer väl på nåt i ett annat inlägg, ciao!

GEE MIG!


Allt är från JFR

TAR BARA NÅT

Orkar verkligen inte ta fram kameran för att ta en bild.. Men lägger in bild på mina mysiga sockor och glass!
Så nu blir det film och mys, i min ensamhet -.-

 


FÖRSTA INLÄGGET PÅ NYA BLOGGEN

Som dom "flesta" vet så lyckas jag alltid förstöra mina bloggar på nåt sätt -.-
Men nu ville jag bara ha blogg.se för de är mycke bättre. Men fortsätt läsa här!
Kvällen började med mat och Ghost Whisperer med min mamma, mys. Sen kollade jag lite på tv och fixa min blogg, efter det gick jag ut och mötte Amanda, Yasmina och Therese och ute med dom en stund. Slutade sen med att jag och Leso (Therese) gick till Anton. Nu ska jag gå och ta på mig mina myskläder och sen blir de glass och film förhoppningsvis, det kommer en outfit på de också ;) Bye!

RSS 2.0