SNABBT

Gjorde bara nåt snabbt men de får bli så för nu, men nu ska jag springa och hämta glass och sen blir de BB!!!! :D Godnatt ;)

MEN VA SÖÖT!!


DAG 01 - MITT LIV

Mitt liv.. För tillfället lite upp och ner.. Men annars älskar jag mitt liv tack vare mina vänner som alltid finns där! ;)



Random bild bara..

NEW LIST

Dag 01 – Mitt liv
Dag 02 – Mina bästa vänner
Dag 03 – Låten som fastnat på
Dag 04 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 05 – Min favorit sport
Dag 06 – Mitt smink
Dag 07 – Min drömresa
Dag 08 – Om jag vann en miljon
Dag 09 – Mitt rum
Dag 10 – En resa jag minns
Dag 11  – I min handväska
Dag 12 – Något jag ser framemot
Dag 13 – Mitt drömboende
Dag 14 – Mina rädslor
Dag 15 – Min favoritplats
Dag 16 – Det här saknar jag
Dag 17 – 3 saker jag gjort idag
Dag 18 – Vad jag vill jobba med
Dag 19 – Något jag ska göra innan jag dör
Dag 20 – Mina drömmar
Dag 21 - Något/någon som gör mig lycklig
Dag 22 - Någon du saknar
Dag 23 - Den här månaden..
Dag 24 - När jag blir stor..
Dag 25 - Detta upprör mig
Dag 26 - Senaste bilden på dig själv.
Dag 27 - Min favorit födelsedag
Dag 28 - Det här får mig att le
Dag 29 - Det här får mig att gråta
Dag 30 - Mitt favoritminne under den här månaden

.


IT´S A BORING DAY

Allå!
Har precis skrivit klart en uppsats som ska in snart, stolt! eller inte.. Men hur som helst så gick min skoldag väldigt bra, började halv 9 och slutade 14.10 ;) Sen kom Amanda och Therese till gården, och jag vann en chockladboll när jag körde biljard mot Jenny och Cindy "ooooh"
Så åt jag soppa och sen våfflor, värsta värsta!!!!
Men snart ska jag möta Leso (Therese om de är nån som har glömt) och Amanda så ska vi nog dra till gården, Byyye ;)

GRATTIS!!!!

Idag fyller mandooo år!! ;) Flickan blir 17 år, tiden går så snabbt.. kommer ihåg när du bara va 16 år det känns som att de va igår..de är ju så man börjar gråta..





LONG TIME NO SEE

Hellu!
Kom hem för en stund sen då jag har varit med Leso på da donk! ;) Skolan va ganska skön idag så jag har inget speciellt att skriva förutom att min klass har lite damp -.- vi har 1 månad kvar tills klassresan och vi vet inte ens vart vi ska "lyckat" jag fick ett litet utbrott också.. Igår sov Leso hos mig så det blev först Desperate Houswives och sen Big Brotha. Sen när vi skulel lägga oss så sparka hon ner mig från sängen så jag snurrade runt flera varv i luften haha tror vi garvade i 20 min :p Och sen när vi hade slutat garva och skulel sova skulle hon fixa till sina kuddar och lyckades slå mig i ansiktet alltså jag garvade så att jag grät! Men nu ska jag följa med amanda ut med the dogs och sen vid 6 ska jag till gården och möta dom andra för sen blir de musikal i Viksjö ;) Lägger upp en outfit sen i think, bye :)

HOP


NÄR MAN VA BARN




Fan vad snyggt..! Och therese, du bjuder på den hahaha!

HEMMA

Kom hem för en stund sen.
Har suttit på gården med Filip och Khalid men de va fler där också, min dag har varit sådär har haft skiiiit ont i min tunga.. Fick 2 alvedon i skolan som hjälpte men nu gör de ont igen :( börjar ångra mig lite just nu men sen när de har läkt blir de nog bra. Om 1 tim börjar Big Brother så jag får väl sitta här tills de börjar, skriver imorn om inte senare. Bye!

OUTFIT

Jag orkade inte ta fram kameran så de blev med mobilen snabbt bara :)


Tröja - H&M
Tights - H&M
Halsduk - GinaT
Så har jag uppsatt hår idag också :)

JAG KAN INTE ÄTA!!!

Har skit ont i min tunga så jag kan fan inte ens äta youghurt :'( Jag ska lägga upp en outfit snart måste bara försöka äta haha! Skriver sen, bye!

IIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIII

Inga kommentarer på rubriken kände bara för de.. Har inte gjort nåt speciellt idag men jag vaknade halv 12 av att amanda messade så vi gick ut med hennes hund så vi satt ute en stund med henne, sen mötte vi Seydo och Amanda gick hem så vi mötte Eros så jag satt ute med dom 2. Sen gick jag hem sov lite till, åt och sen gick jag och tog min piercing! ;) Efter det gick vi till centrum och mötte Khalid, Filip och Oskar och sen drog jag och amanda hem till mig. Jag skrev bara snabbt nu för jag är skit trött så jag ska ta och lägga mig snart, amanda sover här också.
Imorn lägger jag upp outfit iallafall, men aja hejdå!

DA TUNG


PICTURES FROM YESTERDAY

Kommer mer sen nu ska jag pierca min tung!!! :D


TRAVIE MCCOY - WE'LL BE ALRIGHT

Från ingenstans fick jag nåt ryck igår och började lyssna på den här igen haha :p


SITTER HÄR..

..vid datan och vänar på amanda och therese.
Dom ska komma hit vid 5 så ska vi fixa oss och sen drar vi till pau som ska ha tjejmidda ;) Jag lägger upp en outfit och säkert med amanda och leso också. Nu ska jag fixa mitt hår, bye!

GIVE ME..

Vill ha den här jackan från bikbok! Kostar 499


DITT VANLIGA LIV KAN VÄNDA..

Sitter hemma hos Therese med Amanda, Khalid och Zacke. Vi sitter och kollar på varning för barn haha bäästa!!! Men nu ska jag inte blogga mer ska vara lite social. Bye!

SKOLA

Hej!
Har inte skrivit på ett tag en har inte orkat.. Jag måste gå snart så det blir ett snabbt inlägg.
Igår va jag hemma med min mamma och hade filmkväll ;) Sen efter det pluggade jag lite och sen mötte jag amanda och miriam så vi gick ner till hundparken med maya och molly. När vi skulle gå där ifrån fick vi inte tag på molly för de va is över hela gården och hon sprang fram och tillbaka, och jag har nog aldrig garvat så mycke de såg så fult ut när alla sprang runt och höll på att halka när dom jagade en liten hund :p
Men idag ska jag först till skolan sen tandläkarn.. Efter skolan blir jag hämtad så jag min mamma och Mats ska åka till jakan och äta, sen ska jag möta Amanda och Therese i jakan för jag måste köpa stuff. Men nu måste jag dra, det blev ett snabbt men långt inlägg :p

BIG BROTHER

Sista inlägget sen stänger jag av datan ;) Så det blir godnatt nu.

Godnatt

TODAYS SHIT

Stickad tröja - BikBok (Therese´s)

Svart linne - GinaT

Byxor - Kommer inte ihåg


INGEN LUST

Har ingen riktig lust till att skriva men gör de ändå.. Igår träffade jag Amanda och Therese så gick vi till gården där Nicole och Gianella va, så vi satt där ett tag och pratade. Sen gick jag amanda och leso till mig och kollade på Big Brother, Leso sov här och hon somnade tidigare än mig -.- Så ajg satt vid datan till halv 2 och sen gick jag och la mig. Idag ska jag ha samtal vid 16.30 så jag ska möta min mamma vid 20 över. Nu ska jag fixa klart mig. Skriver senare, bye!

I WANT

This


Or this

:D

I´M OUT PART 2

Ska möta Amanda snart och gå runtm och de är sånt man göra när man har boooring! Så det ska jag göra nu och sen ska jag plugga hemkunskap eftersom de är prov imorn :( Skriver när jag kommer hem igen. Bye! ;)

SHE´S ALL THAT

Blir en film som jag inte sett på ett tag, she´s all that ;)

OMG!

USA förlorade många liv 9/11/01 och nyss förlorade Japan ännu mer liv 3/10/11. Plussa ihop dom så får du 12/21/12.

Bara jag som får panik när man ser sånt? Man säger ju att jorden går under 2012 den 21 december och datumet är exakt likadant om man plussar ihop.. Jag klarar inte av sånt, jag tror fan på 2012!

Hittade "informationen" på Josefines blogg



VÄDRET IMORN! :D


HOME

Kom hem för en stund sen, trodde jag skulle vara där till 3 men slutade 13.50 ungefär. Så nu ska jag göra nåt att äta och sen blir de film ;)

Dag 17: Något du ser fram emot?

Ser fram emot sommaren!! Värmen, lov och åka utomlands. Kanske ska åka utomlands med min mamma, Mats alex och Leso! :D De blir bara en vecka men ändå ;)  Och sen blir de kanske Spanien till min morfar i 1-2 veckor med Leso igen ;) De blir nice!


I´M OUT

Hejdå!

BLEV INGA MJUKIS......

Hahahah ser ut som en liten bebis som försöker få tag på något.. Kolla munnen och armen så förstår ni :p

Dagens:

Tröja - Leso´s ingen aning vart ifrån

Halsduk - GinaT

Tights - GinaT

Strumpor - Lindex

Kalsonger - Lindex


SÅ DE KAN GÅ!




Några underbara och vackra bilder från gårdagens sol!

SKOLA

Hej, vaknade för ett tag sen och är skit trött.. Min mamma hade glömt bort att jag va ledig idag så hon ringde mig vid halv 8 och skulle väcka mig -.- Men somnade om efter de så jag vaknade vid 10, så jag ska börja fixa mig och sen dra till skolan vid 1 får väl se om nån annan kommer pinsamt att sitta där själv :p Men jag lägger ut en outfit sen, kommer nog bara ha mjukis på mig idag orkar inte hålla på och välja kläder. Hejdå så länge

TRÖTT OCH HUNGRIG

Ja de är jag just nu.. Har skit tråkigt också är ju ledig imorn som alla andra i min skola men dom flesta ligegr väl hemma och sover eller nåt för ingen är ute :( Har kollat på Big Brother och de suger att Nicky åkte ut! Jag förstår inte varför Katerina har varit kvar på alla elimineringar okej hon är rolig men mellan henne och Nicky skulle hon åka ut.
Men från ett ämne till ett annat, ska till skolan imorn vid 1 så ska jag plugga lite där behövs känner jag.. Sen senare på dan bli det att plugga hemkunskap för jag har prov på tisda. Men nu ska jag kolla på film tror jag, skriver sen. Hejdå

WILD CHILD

Hej vaknade för en liten stund sen så jag har inte gjort nåt speciellt. Snart ska jag nog kolla på Wild Child som va ett tag sen, så försöker jag få Therese (Leso) att åka till donken med mig :p Jag skriver sen och lägger kanske ut en outfit för de beror på vad jag hittar och om jag orkar. Men nu ska jag kolla på film, adios!

SÅ KALLAD "SUPERMÅNE"

Nån som såg att månen var mycket större idag än annars? Jag gjorde de iallafall, läste lite på andra bloggar om att dom inte har sett den men jag tycker bara att de är läskigt när man sitter och kollar på tv och sen helt plötsligt ser man en stor måne i fönster (inte exakt dåra.)

Jag vet inte varför men jag får lite panik när de är sånt och ibland när det kommer flygplan men de ända man ser är ett vitt ljus som kommer emot en då får jag också panik :p Är lite för rädd för sånt inser jag nu..


LITTLE FOCKERS

Det blir den filmen. Hoppas den är lika rolig som dom andra filmerna ;)


I CAN´T WAIT

Hellu!
Kom precis hem från Vanja. Va där med Therese, Amanda och Yasmina. Vi satt på hennes balkong, de va skit skönt för hon har inglasat och värme ;) Så vi satt där och prata i 2 ½ timme tror, om inte mer. Innan de gjorde jag inget speciellt va och åt med Amanda. Nu ska jag nog kolla på en film får se vilken de blir. Hejdå så länge
Juste med tanke på rubriken. Ska kanske upp till min pappa på påsklovet så jag ska få träffa dom vilket jag inte har gjort på ett tag så jag lääängtar!

JUSTE

Lyckades av nån anledning sätta mig och plugga imorse, med tanke på ingenting..

MUMMA

Hello!
Har precis fixat mig så nu är jag klar, senare ska jag ner till pizzerian med amanda och keka.
Jobbade ju på gården igår och de va ganska ruliggt men stressigt för de va över 171 personer där tror jag de va.
Kom hem runt 11 halv 12 så kollade jag på Big Brother och sen soov.
Jag har inget att skriva om skriver bara massa skit, men en sak är att de är sol ute :D
Och snön som kom igår smäler bort, men nu rokar jag inte skriva mer. Hejdå

..

klart jag är ute efter sex ... ibland är jag till o med ute efter midnatt ♥

(i just love it!)

ÄNDRADE PLANER

Tänkte inte på att jag ska jobba på gården ikväll så halv 7 ska jag ner dit och jobba på discot. Kanske lägger en outfit bara för att, men nu ska jag fixa mig. Bye!

?


Idag snöar de och imorn ska de vara soligt och 6 grader?

DE E DAGS FÖR FREDAGS MYYYYYYYYS!

Den här dagen har varit så seeeeg! Elelr hela veckan har varit seg i stort sett, så snöar de också de är väl lite som pricken över i:et..
Menmen, är ledig på månda och onsda för de är utvecklingssamtal men då blir de att plugga no, so och hemkunskap.. Men man måste ju, ikväll blir det lite mys med min madre och sen ska jag nog gå ut i snön och leka lite -.-
Jag orkar inte skriva mer men de kommer väl nåt eller några inlägg senare. Bye

SVAR

Nich  (N) om Dag 13: Ett mål.
Ville inte du bli designer??;)

Svar: Jo alltså jag vill designa mina egna kläder men jag vill börja som stylist :)


Dag 15: Din Fashion Style.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Man kan väl säga att ena dagen kan jag komma med en kavaj och andra dagen nån tröja bara. Jag har lite olika men ändå inte, har ingen aning om vad jag ska skriva haha..

ELLER INTE

Trodde de va slut med pluggande för den här veckan men nej.. Ska ha prov imorn som jag har plugagt till tidigare men glömt bort helt, så nu blir det att plugga mer så det går bra.
Men kom nyss hem och sitter och äter mackor för jag höll på att dö av hunger, skoldagen va som vanligt men pluggade ovanligt mycke på lektionerna? Men nu måste jag plugga (säger ju att jag plugagr mycke..) för jag vill inte få ig. Bye!

LÄGGER IN EN TILL Dag 14: En bild av dig förra året - hur har du förändrats?

Helt random ful bild men men..

Enligt så har jag förändrts såhär:

  • Jag hade alltid luggen upppsatt på sidan
  • Mitt självförtroende har blivit lite bättre
  • Jag är inte lika blyg längre, lite men inte som då
  • Jag vågade inte prova nya saker när det gällde kläder och hår
  • Och jag har blivit mycket mer hype!

IT´S FOR YOU!

Du är fan den bästa som finns! Du finns alltid där för mig och jag kommer alltid finnas där för dig, jag vet "typiskt tjejer att säga sånt om varandra" men de är fan sant.. Kommer alltid finnas här för dig, du vet nog på ett ungefär vad jag menar.. När du mår dåligt finns jag där för dig, jag finns där för dig när du är glad då också förstås ;)
Men du är som en syster för mig och jag hoppas du vet det, tyckte väl att låten passade in lite om man inte tänker på videon och den personen han sjunger för, det är inte det sättet jag menar det på, helt säkert!



Dag 13: Ett mål.

Mitt mål är att komma in på stylist linjen. Min dröm är ju då förstås att bli stylist men nu är målet att komma in på gymnasiet.

NATIONELLA

Sugeeer! Don´t like nationella..
Och speciellt inte det vi hade idag vilket va NO (fysik) Men dagen har varit ganska skön, inte kommit försent till en ända lektion och jobbat bra på varenda lektion (Y) Bra för att vara jag, och det ska fortsätta så!
Sen har jag inte gjort så mycket, kollade på film med tjejgruppen och sen har jag bara suttit hemma och degat framför datan. Men ska möta Lesoo snart och nu blev jag glad fån ingenstans? Men byye!

Dag 12: Något du inte lämnar huset utan.

Mobil! Lämnar aldrig mobilen hemma när jag ska någonstans!

BOORING

Sitter i datasalen och ska skriva en uppsats om tema u-land och fattar ingenting..
Men ska dra härifrån nu, bye!

FILMKVÄLL

Nu har Leso kommit så vi ska kolla på 9 och äta morötter, gurka och dipp (Y)
Me jag ska inte skriva mer nu för ska fixa filmen, skriver kanske senare bye!

Dag 11: favorit tv-program.

Absolut bästa serien är Super Natural!! Och efter det kommer Ghost Whisperer!


GAMMAL HEMSK GODING!


MANGAZ..!


TA MIG TILLBACKA!






 




Bjuuuder!!!

FILMER JAG VILL SEE!


HEJ!

HAr inte bloggat på ett tag men har inte orkat.. Men nu ska jag börja igen ;) Ska möta Leso en stund snart och sen senare kommer Daniel :D Men de blir ett kort inlägg för jag har inget att skriva men skriver mer soon.

Bye!

Dag 10: Något du är rädd för

En anledning till att jag är skit mörkrädd :( haha fast jag brukar inte visa de..


GE MIG!

Jag vill ha en liten gris! :D
Men inte en sån som blir stor utan den är liten helatiden!

Dag 8: En plats du har rest till.

Skit gammla bilder, men här är jag i Spanien iaf där min morfar bor :)


FUNTAR PÅ ATT..

.. äta nåt! Så det ska jag göra nu ochs en ska jag sova.

Intressant inlägg va? Självklart, men de är ju ni som läser så vafan varför inte bara skriva? min blogg kanske ska bli min nya twitter? Ska skriva varje gång jag går och kissar och sen varje tugga jag tar av maten och säga hur god varje tugga va!
Nej nu måste jag sluta.. Är för trött för att skriva så Godnatt!!!

(en dag ska jag bli så här stark..)


Dag 7: favoritfilm/er.

Jag är lite smått kär i Tomorrow when the war began och Year one haha de är inte riktigt mina favorit filmer men de är dom jag kommer på just nu ;)


DE ÄR SÅ VI GÖR DE!


WHITNEY PORT FÖR BIKBOK

Nu får vi väl lite halvt längta till oktober för då kommer Whitneys kollektion till BikBok.

Har kollat lite på hennes kläder och det mesta är skit snyggt! Så jag hoppas på de bästa ;)

Whitney Eve's kollektion


Dag 6: En bild av något som gör dig glad.

Mina vänner gör mig glad!


PICTURES


GÅRDAGEN

Jag hade skit roligt igår! Det började med att vi gick hem till Ayda så va vi där nästan hela kvällen, sen kom polisen -.- Så när jag stog ute på balkongen råkade jag hålla i min dricka så när jag såg honom la jag ner den på golvet och han sa åt mig att ge den till honom men jag sa nej, duktigt! Sen bad han om den igen så jag gav den till honom så han hällde den upp och ner i snön och sen slängde han korken i mitt ansikte :O
Men sen gick vi vidare till Filip och va där en stund och efter det hände lite knas grejer men ska inte ta upp de här.
Idag ska jag ut och prata med Khalid och sen på kvällen kommer Daniel ;)
Men nu orkar jag inte skriva mer, så nu kommer de bilder. Bye!

BESTÄLLTNING FRÅN H&M



Dag 5: En låt som passar ditt humör.

Så här känner jag nog till kvällen iallafall ;)


LYCKAD KVÄLL, FAST NÄÄ

Hellu!
Kom hem för en stund sen efter en promenad med Amanda och Leso.
Jag va ju i kungsängen igår på en "fest" man blev bara utsläng och sen fick man komma in typ 3 gånger.. Men annars va de ganska skönt att ha någonstans att vara. Sen när vi skulle hem hade vi missat bussen som doms a gick 01.19 så vi satt där ganska länge och sen bestämmde vi oss för att gå till stationen och det tog nästan 2 timmar.. Så när vi va framme va klockan 3och bussen kom 03.35 så vi fick sitta där och frysa, sen när jag kom hem så somnade jag vid 5 så idag gick jag upp vid 14.45 så jag fick sova ut iallafall ;) Men idag har jag inte gjort nåt speciellt bara suttit hemma och tjockat mig med pizza, godis och Ghost Whisperer :D Snart ska vi möta några och hitta på nåt kuligt (hoppas vi) men nu orkar jag inte skriva mer Bye!

Dag 4: Dina föräldrar.

Jag vet inte riktigt vad man ska skriva här men mina föräldrar heter ann-Catrin (anki) och David, båda är 39 år.

Dom är inte tillsammans sen långt tillbaka. Jag bor med min mamma i kallhäll och min pappa bor i Dalarna med mina småsyskon och hans tjej.

Det finns inte så mycket mer att säga :)


MINA BEN!

Nu har jag kommit hem.. Först va de ingen där som kunde hjälpa mig med att fixa kort men sen typ 15 min senare kom en tjej så vi började träna runt 11-12 och blev klara vid 1, vi gick powewalk i 40 min och jag som aldrig har tränat riktigt ordentligt innan klarade de! Haha.. Men så nu ska jag fixa mig och sen blir det simmhallen någonstans utanför stan. Kanske tar bilder påväg dit eller nåt sånt. Bye!

SÖMNTUTA

Gick upp nyss och jag missade min tid!!!!! Min mamma kommer mörda mig :'( Men hur som helst ska möta amanda vid 11 och sen ska vi gå och gymma, eller det blir nog bara löpbandet. Men nu måste jag äta frukost och fixa mig, Ciao!

DÖÖÖ!

Therese ska dö imorn så alla vet ;)

!

Dagen blev inte som planerad.. De va meningen att vi skulle till kungsängen på nån fest men sen blev det inget och vid 10 ringde dom och sa att de va fest ändå? Men vi åkte aldrig dit mend et ska bli nåt imorn tror jag.
Idag har jag varit med Therese, Pau, Gianella, Khalid, Filip och Rickardo vi har inte gjort nåt speciellt så jag orkar inte skriva. Men jag ska gå och lägga mig snart för jag är fullbokad imorn eller vad man ska säga..
Först ska jag upp vid 7 för att gå till vårdcentralen vid 8, sen ska jag möta Amanda vid 10 så ska vi gå och träna, sen ska jag möta upp några och åka till nåt bad kommer inte ihåg vad de heter och sen iväg till kungsängen.. Fan vad skönt att gå och lägga sig efter den dan! Men nu har jag inget mer att skriva. adios!

Dag 3: En låt som får dig att le eller gråta.

Låten får inte mig att gråta men jag lyssnade alltid på den när jag va mindre så det väcker gamla minnen


Dag 2: Betyder ditt bloggnamn något speciellt?

  • Nej egentligen inte, jag satt och lyssnade på In loving memory så fick jag idén på partofme ;) Och bloggen är ju en del av mig för jag skriver ju om mig själv och andra kan läsa om det.

NEJ TACK!

haha jag hade konstigaste drömmen :O
Jag köpte ju min balklänning igår så jag drömde att jag av inne i stan med Therese och letade efter skor så ringde Ida mig och sa att balen hade börjat, så jag åkte hem (de tog 20 min) och dushade? Så det tog mig typ 20 min att dusha också så fönade jag mitt hår och sminkade mig och sen hade jag tapapt bort mitt halsband så jag åkte tillbaka till stan för att köpa ett nytt? Så efter det när jag kom hem så tog jag på mig klänningen och gick till skolan, och sen när jag kom dit så satt Daniel helt ensam och va skit sur för att jag inte kom haha så jag missade hela min bal ni anar inte vilken panik jaghade i drömmen :p

Och sen en till dröm där Daniel fortfanade va sur på mig för balen..
Vi skulle ha friluftsdag så jag gick och letade efter Daniel med Therese och sen när vi såg honom så gick han iväg, så hela drömmen gick typ åt att jag sprang efter honom och att han va skit sur.

Haha sjuka drömamr man kan ha :p

USHER - I LOVE U 2


FATTAR NADA :o

Hur fan förklarar man det här då? :O


Dag 1: Presentera dig, senaste bild på dig själv, 5 intressanta fakta om dig.

Jahap, jag heter Emelie Olcina Vesterebrg och är 16 år (17 i November)

  • Älskar att festa!
  • Hatar att vara med på bild när andra ska ta kort
  • Jag måste äta upp mina grönsaker innan jag äter själva "maten"
  • Jag har bara varit utomlands på ett ställe 2 gånger (Spanien)
  • Jag måste ställa min tv på timer för att kunna somna när jag är ensam hemma, hatar att somna när de är knäpptyst och ingen är hemma

NEW

Dag 1: Presentera dig, senaste bild på dig själv, 5 intressanta fakta om dig.
Dag 2: Betyder ditt bloggnamn något speciellt?
Dag 3: En låt som får dig att le eller gråta.
Dag 4: Dina föräldrar.
Dag 5: En låt som passar ditt humör.
Dag 6: En bild av något som gör dig glad.
Dag 7: favoritfilm/er.
Dag 8: En plats du har rest till.
Dag 9: En favorit bild av dina bästa vänner.
Dag 10: Något du är rädd för.
Dag 11: favorit tv-program.
Dag 12: Något du inte lämnar huset utan.
Dag 13: Ett mål.
Dag 14: En bild av dig förra året - hur har du förändrats?
Dag 15: Din Fashion Style.
Dag 16: drömhus.
Dag 17: Något du ser fram emot?
Dag 18: Favorit plats att äta på.
Dag 19: Något du saknar.
Dag 20: Smeknamnen du har och varför.
Dag 21: Dina tankar idag.
Dag 22: Vad finns i din väska?
Dag 23: favoritfilm?
Dag 24: Något du har lärt dig.
Dag 25: Sätt din musik-spellista  shuffle, första 10 låtarna.
Dag 26: ditt dröm bröllop
Dag 27: originalfotot av staden du bor i/är ifrån.
Dag 28: Något som betonar dig.
Dag 29: 3 önskningar.
Dag 30: 5 bra saker som hänt sedan du började utmaningen.

TODAYS SHIT

Här ser man drogad ut men jaja..

Tröja - H&M

Tights - H&M

Halsduk - GinaT fast den ska bort!


STAN

Ska möte Leso om 10 min sen drar vi till stan och köper min balklänning! :D
Och ni kommer få se hur den ser ut när jag ska ha den på mig. Skulle tränat idag men så blev de inte.. Men hellre åker jag och köper klänningen ;)
Igår va jag i stan och fick hem 1 tröja som jag har på mig nu så det kommer en outfit snart, men sen lite senare åkte jag hem till Daniel. Vi kollade på 2 filmer Unstoppable och The Yards och dom va braaa. Men jag ska lägga ut outfit och saen ska jag dra så Ciao!

SÖÖT!


RSS 2.0