11.21

Hellu!
Sitter här och väntar på att gå till skolan (normalt va?) Men jag börjar 12 idag så de blev en halv sovmorgon för mig.
Den här veckan har vi elevensval så idag ska jag ha NO och göra ett prov och sen resten av veckan har jag avslutningshow så jag ska göra en sak som jag inte kan säga här nu men jag ska sjunga också, pinsamt..
Har aldrig sjungit på scenen i min skola som jag går i nu så jag får väl se hur de går om nu inte min musiklärare tar bort min låt som han har gjort alla andra gånger -.-
Snart ska jag möta Therese också som har NO idag också så jag ska sluta här. Bye!

HUR HAR JAG FÖRNDRATS GENOM ÅREN JAG HAR BLOGGAT?

Min första blogg 2009:
http://dinemmi.blogg.se

http://emliies.blogg.se

2010:

http:// thatpart.blogg.se

http://thefive.blogg.se

http://mixed.webblogg.se

Och nu, varför jag valde den här bilden det vet jag inte :p

 

Och nu hur jag har förändrats på facebook:

Första bilden

Säger bara en sak, nån gillade sin randiga tröja?

Och så nu

 


INNA - SUN IS UP



Låten är bra men är de bara jag som tycker att hon ser obekväm ut i videon?

HEJ IGEN

HAr inget bättre för mig så jag kan lika gärna blogga ;)
Igår va jag hemma hos MIchaela på tjejmiddag med tjejerna från klassen. Kvällen va rolig och de va skönt att vara med tjejerna eftersom att de inte händer ofta.
Så vi va hemma hos henne och åt, pratade och spelade kort så de va en lugn kväll.
Idag ska jag möta upp Therese så ska vi åka och sola och sen ikväll ska vi träffa massa och gå till aborrberget.
Har inte så mycket mer att skriva men ska nog försöka att börja blogga igen men de är roligare vissa dagar än andra. Men nu kommer några bilder från gårdagen :)


BLOGG PAUS

Har ingen lust att blogga just nu får väl se när och om jag börjar igen. Hejdå!

MORGON PIGG (ELLER INTE)

Sitter här och degar framför datan och väntar på att kunna gå till skolan, vilket inte låter normalt för vem vill de?
Somnade ganska sent igår så jag är skit trött har lust att gå och lägga mig igen men nej de går inte för de är skola -.- Har varit lite dålig eller skit dålig på att lägga upp outfit men har inte orkat fast jag kan ju säga just nu vad jag har på mig iaf. De blev en "chill" outfit idag med mjukis och en tröja vilket är ganska skönt för jag orkar inte fixa mig. Men nu ska jag börja ta på mig skorna och sen dra. Bye!

LADY IN GREEN

I want them!!!



RAINBOW WARRIOR

Chillpill här hemma med music!
De där med "wish me luck" kan vi stryka för de blev typ 30 minuters pluggande och sen gick jag till donken med Amanda och Therese.. Så vi satt där i en timme kanske och sen gick vi hem till Therese eftersom att de spöregnade :'( så vi kollade på Kalle Blomqvist och Rasmus haha. Sen så kom jag hem för typ en timme sen och direkt när jag kom innanför dörren blev jag sugen på att kolla på gamla bilder så jag har suttit och garvat för mig själv åt bilder från när jag och min brorsa va små (loner?) Men nu ska Amanda komma och jag ska försöka skriva lite mer på uppsatsen. Bye!

DOG FÖR EN STUND!

Chiffon Strap Dress SEK 379, Three Little Words - NELLY.COMFloral Tie Strap Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM

 

Leona Lace Dress SEK 379, TFNC - NELLY.COMDraped Chiffon Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM

(Tryck på bilderna för att komma till klänningen)


RAINY DAY

Hellu!
Trevligt väder va? -.- Regnigt men hellre de än snö.
Gårdagen spenderades på ulv med massa, men innan de så hade vi "fin" midda hemma för att min mamma fick nåt ryck haha :p De blev oxfilé med hasselbackspotatis och annat.
Den här dagen kommer nog bli plugg för min del så de är ganska nra att de är dåligt väder ute :p Har till och med lyckats städa mitt rum som såg ut som ett bombnedslag.. Men nu blir de att plugga geografi och religion för att nå mina VG/MVG, Bye! wish me luck!

DE BLIR ATT VARA INNE RESTEN AV SOMMAREN FÖR DEN LÄR JU SE UT SÅHÄR

Skriver senare nu ska jag och amanda äta frukost :)


LITE BILDER FRÅN FÖRRA VECKAN

 


BB!

Hellu!
Har inte skrivit på ett tag men jag får väl skylla på vänner och plugg.. Hade nationella idag som jag fick veta imorse? Brukar oftast veta de men nu hade jag inte fått någon information om de.. men de gick ganska bra och mycket bättre än vad jag trodde när de gäller matte :p Sen hade vi inte en ända lektion idag för efter provet va de rast och sen efter rasten va de föreläsning i 1½ tim så de va nice. Sen efter skolan gick jag runt lite med Filip i nån timme kanske och sen gick jag hem och gjorde kycklingsallad :D. Nu sitter jag här och väntar på att Big Brother ska börja och äter jordbuggar som min mamma va så snäll och köpte hem.. Sen vid tv:n blir de BJ-glass också. Nu har jag inget mer att skriva, bye!!!!!


STAND BY ME

Nu blir de film med Leso, båda har engelska uppgifter som handlar om den filmen/boken så vi ska kolla på filmen nu. Skriver sen, bye!


VINN ETT VALFRITT PAR CONVERSE HOS MOHAMMEDIALDEBIS

 

Jag är med och tävlar om ett par converse på http://mohammedialdebis.blogg.se/
Ni har också chansen att vinna genom att gå in på hans blogg och skriva en kommentar för att vara med, allt som behövs göras står på hans blogg. Lycka till!

JAG KOMMER - VERONICA MAGGIO


.......

Den här dagen suger redan!

LOOOOVE IT!


LONG TIME NO SEE

Hellu!
Har inte skrivit på ett tag pga personliga grejer.. Mår väl lite bättre nu så jag kände för att skriva.
Idag va de nationella i matte och de gick bra kändes de som iallafall ;) Sen va de bara några "chill" lektioner och det kändes som att jag sov genom hela skoldagen :p Sen har jag haft filmkväll med min mamma så vi hyrde The bounty hunter den va väl sådär, så fick jag min efterlängtade BJ också :D
Sen lite senare på kvällen gick jag ut och mötte Amanda och Miriam och sen gick vi till centrum och mötte Filip snabbt, nu ska jag ladda ner massa spel på min mamma´s mobil och sätta mig framför tv:n. Bye!

SEXI SPEXI!

Hade spexfoto idag och såhär blev de ;)

SVAR PÅ FRÅGESTUND

Postat av: Hanna

Om du får en pojkvänn nu, skulle du vilja ha förhållandet bara för stunden eller vill du hitta killen i ditt liv som du ska få barn med osv? :)

Svar:

Självklart så skulle jag vilja ha ett långt förhållande men jag har inte tänk på barn för nu eller framtiden än. :)


Postat av: HildaDahren - Foto & Vardag

Fråga 1:
Om du fick välja vilket som helst ställe i hela världen vart skulle du då åka? :)

Fråga 2:
Vad fotar du dina bilder med?

Svar:

Om jag fick välja vart som helst så skulle jag nog välja västindien :)

Jag fotar mina bilder med min mobil och min Canon digital IXUS 980 15, den "nyaste" ;)


Postat av: hemligt

skulle du vilja bli tillsammans med din förra pojkvän igen

Svar:

Tänker inte at upp de på bloggen..


Postat av: Sanna
Gillar du saltgurkan på cheeseburgarn?
Rysk vodka eller ungersk?
Hembränt eller ormbränt?
Vad är ditt favoritplagg i garderoben just nu?

Svar:

Haha ja ibland :p
Inga kommentarer..
?
Just nu vet jag inte, eller kanske mina jeans de är de jag kommer på just nu iaf :)

 


...

Kommer inte blogga dag får se om jag gör de imorn. Hejdå

OTREVLIGA MÄNNISKOR!

Drog ner till centrum med Amanda, Therese, Vanja, Nadwo, Miriam och Amani och åt på pizzerian :p
De roliga är att jag och Therese fick mycke pommes och en stor köttbit medans dom andra fick lite? Så när dom säger till om det så är personen som jobbar ironisk och klappar amanda på ryggen och frågar om dom vill ha mer på ett nonchalant sätt? Så dom får mer och sen när jag Therese och Nadwo ber om glass som ingår efter så fick vi de utan problem men sen när Amanda och Miriam ber om det suckar hon och säger att hon har mycket att göra och att hon inte hinner ge dom det eftersom att det är mycket folk där. Så det är ju kul att komma till ett ställe där folk är otrevliga och suckar när man ber om nåt, kommer nog inte gå dit på ett tag.
Men sen efter det gick vi till kopparn och satt där och pratade i en timme kanske och nu är jag här ;)
Nu eller om några minuter ska jag kolla på BB, och alla är ju nominerade? Har en känsla av att Sara kan ligga lite i riskzonen. Men nu måste jag mysa ner mig i soffan kolla, kanske skriver efter elelr nåt sånt. Bye!

VALBOOOORG!

 

 

 


RSS 2.0