GÅRDAGEN

Gårdagen började jag med att gå upp halv 1 (panik!) Sen va jag hemma till typ 9 och drog sen ner till centrum med Amanda för att möta Therese och Hanna. Därifrån gick vi till bonäs och skulle dricka där men jag drack inte faktiskt!
Sen drog vi vidare till Lucas där de blev lite bråk bland killarna :/ men sen till slut kunde vi tjejer komma in så väl där badade vi bubbelpool och sen fick vi för oss att vi skulle bada i mälaren så vi drog ner till hans brygga och badade :p Och de va skit varmt i vattnet :O Sen vid typ 2 på natten gick vi hem till Riku (tror han stavas så?) så va va där till halv 4 och sen drog vi till bussen och va hemma vid 4 kanske.
Ikväll ska vi hem till honom igen för han har fest så de är klart man ska dit ;) Men nu måste jag dusha och börja fixa mig för vid 8 drar vi. Och jag ska försöka lägga upp en outfit, glömde bort de igår..

Bjuder på en bild från när vi väntade på nattbussen ;)


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Missa inte ÅRETS STÖRSTA TÄVLING I MIN BLOGG!

Man vinner bilijetter till Britney Spears Konsert , här i sverige.

Men vinner två bilijeter! Missa inte, det är idag, va med du också nu!!

2011-07-02 @ 19:14:06
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0