PIGG OCH REDO ATT SKRIVA!

Så det tog mig ett tag att orka skriva.. Men nu jävlar!
Igår Va vi först i stäket hemma hos Riko och jag är fortfarande inte helt säker på om han stavas så :p
Så vi va där från 21 till 01 tror jag och de va ganska skönt där, träffade nya människor och satt och pratade.
Sen fick vi för oss att vi skulel dra till Bonäs och de är ju ändå närme för oss att gå, så på vägen dit kom Lukas och massa andra killar och frågade om vi ville hänga med hem till honom så vi åkte hem till honom. När vi kom dit satt vi först ute på hans altan så dom bjöd oss på vin och öl (nice) Men det slutade iallafall med att jag Amanda och Therese gick hemifrån honom vid 6 och kom hem vid halv 8.

Ikväll har vi tre alternativ om vad vi ska göra så vi får väl se vad vi ska göra. Jag ska försöka att ta fler bilder ikväll så det kommer mer bilder till bloggen. Men nu ska jag fixa det sista och sen dra ut och möta dom andra. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0