LÄNGESEN?

Hej, jag har lyckats skriva ett inlägg och lagt upp bilder på en månad kanske?

Idag har jag jobbat som jag har gjort i snart 2 veckor, så de blev att gå upp klockan 6 imorse och gå till jobbet.. Men nu har jag precis kommit hem, har varit och träffat Filip snabbt eftersom han åker idag.. Och nu äter jag jordgubbar ;)

Kanske ska berätta lite om vad som har hänt under den tiden som jag inte har bloggat.

Jag har skaffat somamrjobb vilket innebär att jag måste gå upp klockan 6 på morgonen och slutar vid 3 -.- Men om man vill ha pengar så får man väl jobba för de, så har jag haft bal också så jag kan lägga upp några bilder från de. Sen har jag väl inte gjort så mycke intressant utan mest varit med mina buddies och gått på audition som jag hoppas gick bra ;) men nu ska jag sluta skriva. Bye!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0