MIDSOMMAR

Hello!
Idag blir de att åka till farfar och träffa släkten och sen ska jag Amanda och Therese vara hos mig och grilla.
Jag ska nog ta lite bilder under kvällen här och sen lägga ut direkt eller nåt för under kvällen orkar jag inte sitta med en kamera men jag tar alltid kort med mobilen iallafall så ni kanske får några drägg bilder :p

Igår va vi ute och spelade kort ett tag och det började med en liten droppe som jag fick i pannan och sen öste de ner från ingenstans -.- Så vi gick upp till mig och färgade Therese´s hår och sen drog jag vidare ut till några fler. Men nu ska jag inte skriva nåt mer börjar bli tråkigt att inse hur tråkigt mitt liv är haha :p Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0